FRÅGESTUND:

Är du kär i någon: ALLA tror att jag är kär men jag LOVAR! Jag är faktiskt inte kär i någon!

När börjar ponnyakuten och kom du med?Jag hade ju inte tänkt att ta ngt om hästar på denhär bloggen men jag skulle svara på alla frågor och så äre. Jag anmälde mej ju till Ponnyakuten men tyvärr så kom jag inte med:( Det spelas in just nu och jag tror att det börjar sändas på tv i slutet av januari- början av februari.

Kan du lägga upp en bild på ditt smink? Hahha ja de är klart att jag kan men jag måste bara fixa det först ( det är lite stökigt)

Kan du göra en sminkvideo? Ja, det kan jag göra men jag ser väldigt konstig ut när jag sminkar mej. menmen...

Det var svaren på frågorna jag fick och om det är ngn som undrar ngt mera så är det bara att slänga iväg en komentar. Jag fick, Jag tror 3 frågor om sminkvideon så det ska jag verkligen försöka göra på typ torsadag eller ngt för idag-ons så ska jag på konfa läger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0