Vrf måste jag fylla i dethär...??

Å där kom jag in på bloggen från telefonen... Nästan, Loggade in från safari å det går hur bra som helst tror det är fel på appen så jag får väll ta bort den å ladda ner den igen. För det har ju blivit såhär efter att Blogg.se har uppdaterat men det står inte att Blogg.se appen ska uppdateras!? Aja, iaf så är jag kvar i stan (sa ju att vi skulle flytta ut till stugan) men jag tror vi skulle flytta i början av nästa vecka. Iaf, idag har jag tagit bilder med stativet jag köpte igår ( tror jag måste komma in lite mer i "foto världen" för bilderna vart väldigt suddiga när jag tog "egopix" med stativet) nu ska jag iaf sova snart.

GOD NATT:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0