Frankrike<3

Hejhej... Just nu sitter jag utanför hotellrummet å bloggar för jag har fått ett wi-fi lösenord å det funkar bara här... Igår flög vi tre timmar till nice å sedan åt vi där, det var ganska sunkigt å luktade kiss nästan överallt det var många uteliggare som tiggde pengar. Efter ngn timme tog vi tåget från nice till Toulon och det tog ca en timme å fyrtio min eller ngt sånt. När vi kom fram så fick vi äntligen träffa fransoserna som bodde en hos varje svensk elev(familj) som läser franska. (jag läser sv/eng å bor på ett hotell) vi hälsade å sedan gick vi till hotellet. När jag och min kompis som jag delar rum med kom till Vårat rum så var det ostädat å vi fick en inblick att hotellet inte var så bra. Vi tänkte inte mer på att det var ostädat utan bytte om och sedan gick vi alla (som bor på hotell) och åt på donken. Sedan gick vi en sväng på stan å blev haffade av några killar. Å när vi kom till hotellet igen hade jag och min kompis fått en svet. Så alla hade "efterfest" där sedan kolla vi på tv och sov.
Skriver om idag ikv nu ska jag snart ut å äta:)
Hoppas ni har det bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0